[Brmlab] Tricka, nalepky, letaky

Jan Svec jeniks at kxt.cz
Fri Sep 16 14:06:53 CEST 2011

> [...]
> sortiment, tak ciste z praktickeho hlediska nositelnosti by to mela byt
> 1. cerna nebo
>   "navy"
>   - http://en.wikipedia.org/wiki/Navy_blue
>   - http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_blue
> 2. bila nebo
>   "svetle kremova"
>   - http://en.wikipedia.org/wiki/Beige
>   - http://en.wikipedia.org/wiki/Vanilla_(color) nebo
>   "svetle blankytna"
>   - http://en.wikipedia.org/wiki/Non-photo_blue
>   - http://en.wikipedia.org/wiki/Alice_blue
>
> Vic nez dve barvy (svetlou a tmavou) bych nedelal, pokud by to ovsem

+1

Jinak si tedy nejsem moc jisty tim, zda si muzeme barvy moc vybirat,
ta tricka se nebarvi podle prani, vybiraji se uz hotova barevna a tam
pravdepodobne odstiny typu "lososova", "nachova" nebo "svetle
blankytna" nebudou, spis oranzova, fialova a svetle modra :)

BTW pasky, omlouvam se, jestli jsem neco preslechl, ale mas uz tu
nabidku od chapadel, at muzeme srovnat, ktera je vyhodnejsi a
objednat?

> ** Neverili byste, jak prisna jsou ta kriteria na barevnou sladenost.
> Rozdil, ktery bezny chlap nepozna je uz faux-pas. Jedine, co chlapcum
> zbyva je oblekat se pouze do cerne a bile a pripadne nesrovnalosti se
> snazit uchlacholit tim, ze reknou: "ono se mi to sepralo."

Ja jsem ziskal dojem, ze ted jsou trendy silene barevne kombinace, cim
silenejsi, tim lepsi, jinak jsi "zoufale nudnej" :)

Kermit