[Brmlab] Tricka, nalepky, letaky

TMA tma at jikos.cz
Fri Sep 16 13:44:06 CEST 2011

On Tue, Sep 13, 2011 at 05:02:22PM +0200, Alexka wrote:
> Ja som za logo vpredu, mandala vzadu by mohl byt pekna
+1

> co sa tyka farieb, kedze na rozdiel od dzoa nie som cierno-konzerva, tak by
> som uvitala tmavu zelenu (nieco ako #2E8820), jasnu cervenu (napr. #F52000)
> a pripadne vinovu/bordovu (~ #640E2E) a kazdopadne damsky strih tricka  :)
>
> a kedze sa blizia zimne mesiace, tak by som sa skor prihovarala za
> rozsirenie sortimentu o tricka s dlhym rukavom (a to by nosil i TMA), tielka
> maju este tak tristvrte roku cas ;))
Cerne polo kosile s dlouhym rukavem a cernou vysivkou na hrudi by byly
krutoprisne hustodrsny.* Vysivana mandala by ale asi byla uz trosku
moc.

A hele, nejsem sam. I kdyz tedy tmavozelena, kterou navrhuje Alexka, by
take nebyla oskliva. Ale pro pany nejspis temer k nicemu, protoze se
s vetsinou ostatnich barev neda kombinovat.** (Ani tmavsi #11330c by
nebyla zla, plati ovsem podobna vyhrada.) Pokud by se mel delat vetsi
sortiment, tak ciste z praktickeho hlediska nositelnosti by to mela byt
1. cerna nebo
   "navy"
   - http://en.wikipedia.org/wiki/Navy_blue
   - http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_blue
2. bila nebo
   "svetle kremova"
   - http://en.wikipedia.org/wiki/Beige
   - http://en.wikipedia.org/wiki/Vanilla_(color) nebo
   "svetle blankytna"
   - http://en.wikipedia.org/wiki/Non-photo_blue
   - http://en.wikipedia.org/wiki/Alice_blue

Vic nez dve barvy (svetlou a tmavou) bych nedelal, pokud by to ovsem
nebylo za stejne penize.

--TMA

* Omlouvam se, pokud jsem nevhodne pouzil nekterych trendy cool hipster
slov, jsem jen frikulinek-in-training.
** Neverili byste, jak prisna jsou ta kriteria na barevnou sladenost.
Rozdil, ktery bezny chlap nepozna je uz faux-pas. Jedine, co chlapcum
zbyva je oblekat se pouze do cerne a bile a pripadne nesrovnalosti se
snazit uchlacholit tim, ze reknou: "ono se mi to sepralo."