[Brmlab] Tricka, nalepky, letaky

Alexka alexis at alembiq.net
Tue Sep 13 17:02:22 CEST 2011

Ja som za logo vpredu, mandala vzadu by mohl byt pekna

co sa tyka farieb, kedze na rozdiel od dzoa nie som cierno-konzerva, tak by
som uvitala tmavu zelenu (nieco ako #2E8820), jasnu cervenu (napr. #F52000)
a pripadne vinovu/bordovu (~ #640E2E) a kazdopadne damsky strih tricka  :)

a kedze sa blizia zimne mesiace, tak by som sa skor prihovarala za
rozsirenie sortimentu o tricka s dlhym rukavom (a to by nosil i TMA), tielka
maju este tak tristvrte roku cas ;))

Alexka