[Brmlab] planek noveho rozestaveni nabytku

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Mon Sep 12 11:19:41 CEST 2011

On 12/09/11 11:03, BIITER wrote:
> Do nakresu by se hodili i zidle/kresla u stolu u kterych se bude
> sedet, aby bylo videt, jak ten stul co je u dveri do HW-labu prekazi
> pruchodnosti dveri i pruchodnosti z jeho prave bocni strany pri
> pristupu ke gauci.

jinak mne taky doslo, ze jak btr porad prosazuje aby pred whiteboardem
nic nebylo, ze to multimedialni pracoviste asi klidne muze byt i na te
strane kde je ted sleep/biofeedback lab, u tech novych stolu

> Na poslednim meetupu se zminilo, ze se nabytek tohle utery uz rozhodne
> a prestehuje, coz by bylo fajn dodrzet.

jsem za a jiste nebudu sam

> Poznamka k java-aparatu.
> Nevim kolik lidi ho pouziva ale je kolem nej dost bordel (rozsypany
> kafe po stole).
> Proc neni v kuchynce?

pokud se vejde muze byt, ale tim ze ho premistime z oci se bordel kolem
delat neprestane.

ruza