[Brmlab] Cider do brmbaru

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Sep 6 21:25:26 CEST 2011

  Ahoj!

On Fri, Sep 02, 2011 at 04:43:34PM +0200, Petr Baudis wrote:
>   (Mimochodem, rikal jsem si, ze by vzhledem k nepravidelnemu a neprilis
> pestremu zasobovani brmbaru nebylo spatne vyhledove objednat i dovoz
> snacku, pripadne piva a oranginy. Neprekvapilo by mne, kdyby to cenove
> vyslo podobne jako z Makra. Mel by nekdo neco proti tomu, pripadne
> naopak mate rovnou nekdo tip na dobrou rozvozovou firmu?)

  Nikdo se neozval, takze udelam nekdy v dalsich dnech objednavku
nejakeho spektra pochutin z http://www.z-market.cz/ - jen tam maji
bohuzel drahe Margotky. Obejdnam tam nejake sladke tycinky, slane veci
a pivo (pokud mi nekdo/shady napise jake) - vse asi 1-2 kartony.
Mate-li specialni prani (pouze trvanlive veci), dejte mi vedet!