[Brmlab] Tricka, nalepky, letaky

Dominik Joe Pantůček joe at joe.cz
Sun Sep 4 19:37:03 CEST 2011

George Blackhead píše v Ne 04. 09. 2011 v 01:07 +0200:
> Nemam sice "hlas" nejsa clenem, ale doporucuju nechat trika vpredu s logem,
> pac pak budou "ladit" s tema stavajicima... A bude se tak rozsirovat armada
> lidi, kteri maji to "nase" logo na hrudi, ze... ;-)
> BH

K tomuhle se připojuju. Jen bych přidal http://brmlab.cz/ a žádné další
věci. Osobně si na sebe tričko s nějakou další uměleckou hodnotou
nevezmu (čistá černá je čistá černá).

Navrhuji zamyslet se nad tílkama (dámská i pánská). To by mohlo -
zvláště v letních měsících - být velmi užitečné :)

Jinak mě osobně by se líbila černá na černé, ale to snad radši ani
nenavrhuju...

joe