[Brmlab] Tricka, nalepky, letaky

Jan Svec jeniks at kxt.cz
Fri Sep 2 12:52:22 CEST 2011

Ahoj,
jak jsem rikal na meetupu, poptal jsem kamarada, ktery dela grafika v
sitotiskove dilne. Jednobarevne triko Adler, gramaz 200g (nejvyssi
kvalita) ve stejnem provedeni, jako mame ted, by vyslo na 130Kc
(barevne jen nepatrne draz). Pokud bychom chteli mandalu na zada, pak
by zalezelo na velikosti, pastuju vynatky z jeho odpovedi:

"Co se týče potisku, tak používáme plastizol (gumová povrchovka), dá
se říct že ta barva přežije triko, nedrolí se, je extremně elastická,
tepelně stabilizovaná. Děláme ručně na karuselu, žádnej digitál...
poctivej teplej analog :)"

Pak jsem se ptal na cenu s potiskem zad a zda by nebyl problem s
jemnosti linii te mandaly:

"Sito zvladne i tenky linky, musi se jen pocitat s jemnym rozpitim ale
to je prakticky neviditelne, bude to vypadat OK, když bude předloha OK
, tam by se mozna vyplatil osvit na film, takze treba jeste pocitat
par drobnych."
"A3 - pausal sito 400 Kč / tisk 34 Kč
A4 - pausal sito 370 Kč / tisk 28 Kč
osvit film - 100 kč
Čili k tomu zakladu 130 Kč je potřeba přičist 34 resp. 28 Kč a sito
vychazi 8 Kč na triko (400 : 50). Takže nejdražší varianta by vyšla
asi na 172 Kč. ty filmy už do kusovek nepočitam."

Kermit