[Brmlab] nabidka

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Mon Oct 24 23:21:33 CEST 2011

On 10/23/2011 05:28 PM, Kuchař, Jaroslav wrote:
> neni to nic extra, ale treba by jste tam neco pouzili ;-)

Jardovi velmi dakujeme!

To all co pojdu na meetup: Krabice su uz v brmlabe. Vsetky okrem jednej
som prebral a vysortoval. Vacsinu veci z nich som naskladnil, ostali 4
krabice, ktore su ulozene pred gaucom:

a) krabica bordel - treba roztriedit
b) krabica locks - kadejake zamky, kladky, kensingtony - toto nech si
   prebere niekt0, je to jeho fetis (+som tam dal jeho igelitku)
c) krabica power - rozne predlzovacky, psy, rozdvojky atd.
d) krabica ethernety - mrte vela eth kablov + este par stometrov
   nekrimpovaneho eth kabla

Skuste to zajtra pocas meetupu prebrat, porozmyslat co s tym, pripadne
naskladnite. Ja asi pravdepodobne nedorazim.

Howgh!

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>