[Brmlab] nabidka

Kuchař, Jaroslav jarda at jaroslavkuchar.cz
Sun Oct 23 17:28:58 CEST 2011

Zdar vsem,

zucatnil jsem se ve ctvrtek workshopu "Metasploit .... "
docela me vase skupina zaujala a abych se neucastnil bez "nahrady" mam
nabidku:

prave ve firme vyuzivame toho, ze ma sefik dovolenou a vyhazujeme kramy
ktere si schovava uz nejakou dobu a my je nepouzijeme a jsou nam vlastne k
nicemu.
tak jsem je trosku prebral jsou tam nejake switche 10 - 100 - 1000 sice
starsi ale treba k necemu,
nejaky pameti
klavesnice
zdroje
sitovky zvukovky
mozna i nejakej hdd by se nasel
kabely snury apod.
nejaky radice, mechaniky a par dalsich prekvapeni ....

neni to nic extra, ale treba by jste tam neco pouzili ;-)

je toho uz 5 krabic. Jediny problem je, ze musi zmizet nejpozdeji v pondeli
a ja nemam jak je tam k vam dopravit

ale na druhou stranu jestli je to blbej napad tak se to vyhodi

hmmm? Hlasi se nekdo jako prepravce? :-)

Jarda