[Brmlab] tricka, snad uz naposled :) dlouhy rukav a damska

TMA tma at jikos.cz
Fri Oct 21 12:30:35 CEST 2011

On Wed, Oct 19, 2011 at 12:46:48PM +0200, Jan Svec wrote:
> No a druhy dotaz se tyka panskych s dlouhym rukavem, jsou dve moznosti
> (opet vyssi gramaz = lepsi kvalita + lepsi siti):
> http://www.adler.info/CZ/CZ/eshop/tricka_tricka/unisex-unisex/trika-unisex-long-sleeve-180/112/
> http://www.adler.info/CZ/CZ/eshop/tricka_tricka/panska-gents/trika-panska-fit-t-long-sleeve-160/119/
>
> Ta 180ka je pry vyrazne kvalitnejsi a neni tak upnuta, jako ta 160ka
> pro svalovce :). Jedina "nevyhoda" jsou ty pruhy na ramenou (coz by
> mne osobne nevadilo).

Ja jsem pro tu 180ku. Navic prilehave nemam moc rad, kdyz je tepleji,
tak to zvysuje poceni, kdyz je chladneji tak to naopak hure tepelne
izoluje, protoze to nevytvari izolacni vzduchovou vrstvu. A navic nejsem
svalovec, abych mohl ukazovat vyrysovany six pack. Pruhy jsou ok. [Ten
modry na namornicke modre je o 0,5% hezci nez ten cerveny na cerne
variante, ale oba jsou ok.]

> Dejte prosim vedet (predevsim ti, co ta trika budou chtit), co si o tom myslite.

--TMA