[Brmlab] GSM veci - kupujeme kupujeme

Lukas Kuzmiak lukash at backstep.net
Tue Oct 18 14:46:11 CEST 2011

Caute,

dostal som tajny tip na predajcu, co predava osmocom kompatibilne motoroly
pomerne vo velkom (neviem kolko toho maju presne) a snazim sa s nim vyjednat
nejaky dobry deal co sa postovneho tyka, ak sa to podari tak jeden foun
vyjde +/- 350-400 CZK, budem ich brat viac, takze ak mate zaujem dajte mi
predbezne vediet kolko by ste toho asi chceli (ked premyslate nad viac ako
1-2 tak 4 je dobre cislo lebo sa da spravit pekny kabel 1 USB -> 4x serial),
ja to spocitam, dohodnem snad nejaku zlavu/lepsiu cenu, upresim pre kazdeho
cenu a objednam to.

Momentalne je cena 8.99 GBP + posta + clo, ale pocita to 5.99 GBP postu za
kazdy kus - hlavne toho sa snazim zbavit.

Ked dojednam telefony budem resit FTDI moduly (1 USB -> 4x serial, idealne
tento:
http://www.ftdichip.com/Support/Documents/DataSheets/Modules/DS_FT4232H_Mini_Module.pdf)
pre ludi co to budu chciet, ked budete mat 1-2 telefony tak si mozte urobit
business sargnovi a jeho FTDIckam ku brmduinam (pripadne ak nejake uz mate
treba ich ku nim dorobit 2.5" jack a davat pozor na 5V vs. 3.3V - to
vyresime on-the-fly).

Dajte vediet cim skor aspon predbezne mnozstvo ked mate zaujem.

lukash