[Brmlab] zamok

niekt0 niekt0 at hysteria.sk
Mon Oct 17 21:54:48 CEST 2011

Musim sa priznat, ze pri pisani prveho mailu ma napadlo presne
toto, manual je istota.
A som tak trochu (trochu dost) alibista, nakolko byvam
k brmlabu skoro najblizsie, a 1 kluc by mi asi ostal.

Ked sa to ale zoberie prisne logicky:
- Karty su lacnejsie.
- Dava to nam samotnym v pripade problemu moznost vidiet kto a kedy prisiel.
- Mechanicky nie su zasadne menej odolne nez kluce. (ano kartu je mozne zlomit,
  ale to aj kluc. Ak by ste potrebovali nieco skutocn odolne, odporucam mifare klicenku)
- hlavna vyhoda: karty su revokovatelne, takze v pripade ze niekto z vas kartu/kluc strati,
  nemusi sa menit cely zamok a vsetky kluce (!)
- Vypisovanie mena na irc sa da vyhodit (co by som ja osobne uvital)
- brmdoor, napriek tomu aky bol zo zaciatku hrozny, uz je pomerne stabilny. Toto je ale
  dobra prilezitost ho este doladit.
  (silnejsia antena, blbuvzdornejsie uchytenie a hlavne napajanie, ..)
- V pripade ze brmdoor z akehokolvek dovodu zlyha, stale bude jeden kluc na vratnici,
  takze v pripade nudze mozete poprosit vratnika, a ten by vam
  (mozno po telefonickom overeni, ...) mal brmlab otvorit.
- Ak by zlyhalo aj toto, par ludi z blizkosti brmlabu by tiez malo mat kluc,
  a je pomerne velka sanca, ze do 15-30 minut by vam niekto mal prist otvorit.

Secteno a podtrzeno, napriek vrodenej nedovere sa mi karta zda ako lepsie riesenie,
a myslim ze k podobnemu zaveru pridete aj vy.
Pocit ze sa clovek niecoho vzdava je neprijemny, ale ked budu mat kluc desiatky
ludi, tak sa straca hlavna vyhoda, a sice revokovatelnost.