[Brmlab] edubrm zasilka, pajeci potreby, stojan na naradi

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Oct 16 19:54:19 CEST 2011

  Ahoj!

On Fri, Sep 02, 2011 at 02:59:12PM +0200, Petr Baudis wrote:
>   Prisel dnes fedexem jeden z edubrm rewardu, 10x lead cutters
> (male stipacky; prijdou mi nic moc, ale darovanemu koni...) a 10x
> desoldering pasky.
>
>   Nevedel jsem, kam pasky poradne dat, tak jsem v hornim supliku
> hackstolu zalozil a onalepkoval suplik "Pajeci potreby", IMHO by
> se nam hodilo nejake zakladnove misto pro zasoby pajeciho spotrebaku.
> Jestli s napadem souhlasite, presunul bych tam i obsah druheho supliku
> stolu naproti knihovne (trafopajka, nejaka kalafuna, cin) a rolky
> cinu ze skladu.

  V mezidobi prisly dalsi dve krasne pajecky, jsou v hackroomu.

  Nedavno prisla sada dalsich pajecich stanic, tentokrat jiz
obycejnejsich, ale snad budou slouzit dobre. Dneska jsme je s Axem
zainventarizovali; jednu jsme rovnou dali pod platno do socroomu, dalsi
zatim bydli ve skladu. Byla k nim sada plochych pajecich hrotu, ty jsem
dal do supliku pajecich potreb.

  Na vsech kouscich jsou ruzne vady, kvuli kterym asi neprosly QA.
Doufam, ze jde o vady pouze kosmeticke (odchlipujici se panel s
popiskama, nedrzici pruzina, ne-uplne-ploche hroty...) a fungovat
stanice budou, netestovali jsme.

  Happy hacking,

We live on an island surrounded by a sea of ignorance. As our island
of knowledge grows, so does the shore of our ignorace. -- J. A. Wheeler