[Brmlab] nat.brmlab.cz - Kraken

SysOp sysop at centrum.cz
Wed Oct 12 18:17:19 CEST 2011

Kraken je louskacek na A5/1 - sifrovani pouzivane v GSM -
http://lists.lists.reflextor.com/pipermail/a51/2010-July/000683.html Samozrejme
ze ten stroj bude pak vhodny i na louskani leccehos jineho
(http://hashcat.net/), mame tam 14 500Gb disku, takze se tam vejdou i nejake
dalsi rainbow-tables.

Cas loudeni prijde, az to rozbehame s tou pomalou kartou co mame.

Ruza: Mam vyzkousene, ze minimalne jedna double-slot karta se tam vejde. Jeden
sata radic se jeste da vyhodit a dat to onboard.