[Brmlab] Presenter

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Tue Oct 11 11:31:42 CEST 2011

On 07/02/2011 10:19 AM, Petr Baudis wrote:
>   Doted jsem lepsi typ tohohle mel vzdycky v batohu, ze zacatku jsem
> ho i aktivne nabizel, ale nikdy o nej nebyl zajem... Muzu ho klidne
> zapujcit, i kdyz ne uplne trvale (zvlaste od rijna), ale alespon si
> muzeme vyzkouset, jak moc se vyuzije.

Tak rijen sa nam zacal a pasky si prezenter zobral na katedru. Sice
slubil, ze nam ho vzdy na Lightning talky pozicia, ale myslim si, ze by
bolo lepsie pre neho aj pre nas, keby sme si kupili vlastny. Co si o tom
myslite? (Stoji 800Kc). Ak sa chcete vyjadrit, tak urobte tak plz do
dnes 18:00, aby sme to mohli v rade odklepnut.

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>