[Brmlab] instalace - moje konzole

Lenka Januskova januskova.lenka at gmail.com
Mon Nov 28 11:57:15 CET 2011

Ahoj,
mohla bych vas pozadat, jestli by bylo mozne prijit zitra rano
instalovat  Kinect a projektor pro stredecni prezentaci projektu s
ramci souteze Moje konzole? Moc by mi to pomohlo. Planuji spise site
specific instalaci, kde bych rada vyuzila bezneho pracovniho prostredi
a jednoho pocitace a pracovniho stolu. Bude to, prosim, mozne? Myslim,
ze vas to bude bavit. tady je koncept instalace:
Zjevení mezi IT technologií
Prostor Brmlabu je spolu s jeho uživateli interaktivně využit jako
pozadí a spoluhráč. Tématem je extrémní zaujatost technologií práce se
stoji jako určitá náhrada reálnějšího konání včetně erotiky. Do
prostoru Brmlabu vstupuje divák, návštěvník a kliknutími na e-mailovou
adresu autorky se zrodí v tomto prostředí cizorodý, romantický,
erotický prvek - pózující nahá modelka formou projekce na zeď mezi IT
stroji a jejich uživateli. Prostředí se tak stane kontrastně
komplexní.
diky za odpoved, jestli muzu prijit uz zitra rano a jestli muzu pouzit
jeden vas pocitac a pracovni stul. diky moc.
Lenka