[Brmlab] [brom at ksvi.mff.cuni.cz: dotaz -- headtracker]

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Nov 13 20:05:53 CET 2011

  Ahoj!

  Mam tu dotaz na potencialni mensi projekt:

----- Forwarded message from Cyril Brom <brom at ksvi.mff.cuni.cz> -----

mam dotaz na brmlab.

mam koupeny jednoduchy eyetracker, tenhle:

http://www.i4control.eu/

jozef, student mff, k nemu pripojoval headtracker. pokud mas
eyetracker i headtracker, uzivatel muze hybat hlavou a ty muzes
spocitat, kam se diva.

pripojil k tomu tenhle headtracker:

http://www.naturalpoint.com/trackir/products/trackir5/

ackoli nativni headtracker aplikace funguji, API toho headtrackeru
vraci haluze, coz dodavatel vi, ale nechce to resit, takze primocara
kombinace ir4control a trackir5 se ukazala jako dead end.

ja mam nyni 10 tis. kc na fakturu, za ktere jsem puvodne chtel koupit
jiny headtracker, ale jiny muj student tvrdi, ze zadne rozumne
headtrackery vyjma trackir5 neexistuji (?). ty penize musim utratit do
konce listopadu.

otazka zni: nezajimalo by nekoho z brmlabu bud VYROBIT vlastni
headtracker a pripojit ho pres API k i4control (pres jozefovu
aplikaci) nebo si jeste pohrat se stavajicim headtrackerem (obejit
API) nebo pripadne najit jiny existujici headtracker, if existuje?

moc to nespecha. mohlo by se to delat v zime nebo i na jare. omezeni
je finance 10 tis. a fakt, ze faktura se musi vystavit ted. tzn. mela
by byt elementarni jistota, ze kdyz se to ted vyfakturuje, opravdu na
tom bude nekdo pozdeji delat (s tim, ze vysledek mozna nebude uplne
pouzitelny -- jde o to to zkusit).

----- End forwarded message -----

  Dejte mi prosim vedet, jestli by to nekoho nahodou nezajimalo :-)