[Brmlab] 28c3, update informaci

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Sat Nov 5 01:10:10 CET 2011

Ahoj,

dnes mi prislo potvrzeni ze muzeme na brmlab ucet zarezervovat az 12
28c3 vstupenek a zaroven pripominam...

## ucast na 28c3
kdo chcete jet na konferenci napiste se, prosim, do tabulky na wiki [1]

## hromadna rezervace listku
kdo chcete vyuzit hromadne rezervace a zaplaceni vstupenek na konferenci
(mate to bez starosti a bez premrstenych poplatku v bance) napiste
nejpozdeji DNES do sloupce "ticket" v tabulce na wiki "group".

## ubytovani
Zatim nebylo namitek aby sme bydleli v hostelu kde vloni. Osobne si
mysli ze je to nejlepsi co muzeme chtit. Cenove i socializacne je
vyhodnejsi udelat taktez objednavku hromadnou. Pokud tedy chcete byt v
hostelu blizko konferencniho centra s nami ostatnimi a zaroven tak
usetrit na cene za nocleh (za objednavku ve vice lidech je sleva)
napiste prosim u sveho jmena do sloupecku "ubytovani" tabulky na wiki
opet retezec "group".

V nedeli se pokusim zaregistrovat dostatecny pocet listku a nekdy pristi
tyden poslu mail s instrukcemi kam mate poslat penize na vstupenky a
pripadne i ubytovani.

konec hlaseni
ruza

[1] http://brmlab.cz/event/28c3#people