[Brmlab] Bedna team

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Mar 30 23:38:02 CEST 2011

On Wed, Mar 30, 2011 at 11:24:55PM +0200, George Blackhead wrote:
> Hlasim se do tymu.
> Mam slusnou znalost Prahy a uz jednou jsem si rikal, ze bych tuhle Bednu
> zkusil. Jen nevim, jestli moje logicka a hlavolamova hlava bude dostatecna
> na neco takoveho.... Informace (web+ucastnici) z predchozich rocniku me
> trochu "vydesily". :-D
>
> Ale co, bude sranda...
>
> Count me in!

  Super, vitej! :-)

  Aby clovek uspesne vyresil celou skalu hlavolamu, vubec nemusi byt
matematik, naopak se hodi posbirat lidi s co nejruznorodejsimi zpusoby
mysleni (a sem tam i s nejakou fyzickou ;-). Tak se nebojte, ze byste
byli treba moc "hloupi".

UNIX is user friendly, it's just picky about who its friends are.