[Brmlab] Sbirka na LEDky do ledbaru

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Mar 29 21:17:13 CEST 2011

  Ahoj!

  V projektu ledbar (http://brmlab.cz/project/ledbar; rada silnych RGB
ledek, sviticich na chodnik vedouci podel brmlabu - skvela hracka na
zaujmuti kolemjdoucich a zaujme snad i na ruznych brmlabich akcich)
jsme dosli do faze, kdy mame pomerne finalizovane elektricke zapojeni
i dobrou predstavu o konstrukci, proto prisel cas nakoupit LEDky
samotne. Jedna LEDka stoji 150Kc, coz uz neni trivialni castka, proto
potrebujeme Vasi pomoc s financovanim! :-)

  Libi-li se Vam projekt, prosime o prispeni! Staci se pripsat na wiki
nebo mi poslat mail, a az mne uvidite, dat mi penize (LEDky uz jsem
objednal). 13 LEDek uz jsme sesbirali na meetupu, na dalsich 11 musime
jeste penize sehnat.

  Diky Vam,