[Brmlab] Kaltek v Prahe

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Mon Mar 21 19:45:12 CET 2011

Ahojte!

Pisal mi Mitch Altman, ze tento stvrtok od 18:00 oficialne otvara v Meet
Factory svoju vystavu Kaltek - "an artist from San Francisco" a jeho
dobry znamy. Odporuca nam sa s nim stretnut, pokecat a mozno dohodnut
jeho navstevu u nas. Pasky s nim nieco riesil uz davnejsie, ale vysumelo
to do stratena. Ja tam v stvrtok asi pojdem, budem len rad ked sa
pridate viaceri. Viac info na tychto strankach, pripadne zajtra na
meetupe, keby som sa dovtedy dozvedel viac:

* http://kaltek.wordpress.com/
* http://www.kaltek.org/
* http://meetfactory.cz/scheduleDetail.aspx?itemID=365

--