[Brmlab] Bude dnes vecer (stvrtok) niekto autom (resp moze niekto zobrat auto?)

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Thu Mar 17 03:49:49 CET 2011

On 17/03/11 03:34, Ondrej Mikle wrote:
> bude zajtra mat niekto auto? Ide o to, ze sa minulo pivo, pred par dnami som
> kupoval 36 (to je objemovy limit co sa mi zmesti do vaku a tasiek), samozrejme
> skocim tiez nech to kupime a nalozime; myslim ze na piatok bude treba viac (pivo
> sa aj tak nepokazi ;-)).

Ja donesiem autom nejake v piatok pred akciou, dneska uz nestiham ...
Takisto ak vas nieco napada co by ste chceli v brmlabe ci brmbare mat,
tak mi to dopiste na http://brmlab.cz/todo (co je nas todolist - tasky
volne k rozobratiu, konkretne je to posledna polozka v case ked pisem
tento mejl).

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>