[Brmlab] prosim poslete me do Japonska

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Wed Mar 16 00:00:35 CET 2011

Ahoj Ondreji,
Dik za info, jsem si jist, ze misto kde budu moci pomoci si najdu, alespon do
ted jsem se vzdy uplatnil, ale beru v potaz, ze kontaktovani organizaci bude
slozitejsi. Kdyby jsi o necem slysel, tak mi prosim dej vedet.
Je to hodne o tom, ze se chci leccemu priucit a oni to proste umi. Vic infa bude
zde

https://www.noisebridge.net/wiki/Direct_Disaster_Response_to_Japan

Mej se prima,

Ahoj Frantisek