[Brmlab] Otázka pro členy

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Tue Mar 15 10:10:10 CET 2011

Ahoj!

Ja clen som a otvorene sa priznam ze som nezamestnany grafik :) Takze
nevidim dovod aby si sa ako matematik nemohol citit dobre medzi nami
;) Minimalne ja by som sa (rovnako ako Blackhead) potesila kebyze
prides a mozno nam casom nieco povies napriklad o teorii hier ;)

chido

2011/3/11 George Blackhead <blackhead at blackhead.cz>:
> Ahoj
>
> Ja sice nejsem clen, ale myslim, ze vim o cem hovorim...
> V Brmlabu najdes lidi, ktere muzes zaujmout ruznymi matematickymi problemy a
> i kdyz ty treba nechces znat vsechny ty veci, ktere se tykaji elektroniky,
> ci IT, urcite se najde dost problemu v soucasnych BRM projektech, ktere si
> zadaji hlavu matematika. A kdyz svou hlavu pridas, problem se slibne posune
> kupredu... ;-)
>
> Jinak, me treba matematika take trochu zajima. Mel bys co rict o fraktalech,
> [...]

"It is not birth, marriage, or death, but gastrulation which is truly
the most important time in your life."    Lewis Wolpert