[Brmlab] prosim poslete me do Japonska

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Sun Mar 13 23:10:09 CET 2011

Zdravim vsechny ve spolek,
Dovedel jsem se o nestesti v Japonsku a chci tam co nejdrive odletet. Prosim
podporte me donaci pres paypal zde

http://frantisekapfelbeck.org

Tak a ted volneji. Dnes jsem v ramci sve tury opustil c-base a Berlin pro Kiel a
Hamburg. Po shlednuti toho co se stalo a deje v Japonsku, jsem se rozhodl
posunout planovany odjezd z druhe poloviny dubna na tak blizke datum jake je
mozne, cena letenky a zakladnich nakladu je cca 800 EU, 100 EU jsem uz vybral z
tury. Jak jste meli moznost videt behem mych prednasek, tak mam zkusenosti s
budovanim domu a pripravou jidla v krizovych oblastech, celkove zkratka krizove
situace zvladam dobre. Zakladni zkusenosti tedy mam. Mimo jine studuji
Japonstinu, coz pomuze.

Z nekterymi z vas se znam jiz dele, pro nektere jsem novackem. Berte to tak, ze
za mnou stoji rada hodne fajn lidi co uz toho v zivote dost dokazali a kteri se
za me uz mnohokrat svym doporucenim zarucili a ani ted to neni vyjimkou. Pravdou
je, ze na vypracovani nejake obsahleho portfolia pro mou zpusobilost zkratka
neni moc casu.

Cilem je odjet tak rychle jak je mozno (v ramci dni) a zacit fyzicky pomahat na
postizenych mistech podavajic pravidelne reporty o tom co se deje a co se
udelalo. Je jasne ze ziskam obrovske mnostvi nesmirne cenych zkusenosti, ktere
chci dale v budoucnu uplatnovat pres open source a v mem pripade pres kvalitni
pripravy jidel/napoju za pomoci bio technologii.

Primarne budu representovat svou domovskou komunitu Noisebridge coz ale znamena
hacker movement celkove.

Budu podavat pravidelne zpravy,

Diky, s pozdravem,

Frantisek Apfelbeck