[Brmlab] Otázka pro členy

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Fri Mar 11 22:35:20 CET 2011

Ahoj

Ja sice nejsem clen, ale myslim, ze vim o cem hovorim...
V Brmlabu najdes lidi, ktere muzes zaujmout ruznymi matematickymi problemy a
i kdyz ty treba nechces znat vsechny ty veci, ktere se tykaji elektroniky,
ci IT, urcite se najde dost problemu v soucasnych BRM projektech, ktere si
zadaji hlavu matematika. A kdyz svou hlavu pridas, problem se slibne posune
kupredu... ;-)

Jinak, me treba matematika take trochu zajima. Mel bys co rict o fraktalech,
maticich, kombinatorice a pod.? Myslim ze ano. A myslim, ze bys razem ziskal
siroky kruh posluchacu...

Je to jen na tobe, co se chces dozvedet, o co se chces podelit...

A jak uz psali ostatni, kdyz nic jineho, "prijd pobejt"!

Tesime se!

Blackhead & Brmlab