[Brmlab] Android

Ondrej Mikle ondrej.mikle at gmail.com
Fri Mar 11 14:51:42 CET 2011

On 03/11/11 14:24, JoHnY wrote:
> Caute,
>
> potrebujem nejakeho Android developera, primarne na to ze potrebujem urobit jednu jednoduchu vec a sekundarne rad by som sa v tom naucil robit aj ja nejako ale vobec na to nemam nervy, po prve neznasam javu a po druhe ja najviac veci pochopim zo zdrojakov a na android som nikde nic normalne nenasiel, bud su vsade sample typu Hello World, co mi je nanic alebo zas strasne zlozite veci ktore ked vidim tak to radsej hned zavriem.
> Keby ste o niekom vedeli tak mi dajte vediet please.

Nie som uplne Android developer, ale trocha som sa s tym hral, tj. viem jak sa v
tom zhruba pise, je na to dost dobra dokumentacia. Debugovanie maju celkom
vychytane (jak Dalvik, tak native code cez remote gdb). Trocha som si upravoval
nejake example, obcas zahackoval nejaku app aby robila to co chcem (dedexer-om a
potom nejakym builderom zase z bytekodu naspat do dex :-))

Inak v SDK mi pride ze su celkom dobre examples, od najjednoduchsich hello world
az po celkom rozsiahle veci.

Asi najvacsi opruz je tam davat bacha na veci ako onSuspend(), onResume(), aby
sa aplikacia spravala "uzivatelsky rozumne", pretoze Android sa moze rozhodnut
hocikedy ze aplikaciu "popravi".

OM