[Brmlab] Android

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Fri Mar 11 14:31:13 CET 2011

On 11/03/11 14:24, JoHnY wrote:
> potrebujem nejakeho Android developera, primarne na to ze potrebujem urobit jednu jednoduchu vec a sekundarne rad by som sa v tom naucil robit aj ja nejako ale vobec na to nemam nervy, po prve neznasam javu a po druhe ja najviac veci pochopim zo zdrojakov a na android som nikde nic normalne nenasiel, bud su vsade sample typu Hello World, co mi je nanic alebo zas strasne zlozite veci ktore ked vidim tak to radsej hned zavriem.
> Keby ste o niekom vedeli tak mi dajte vediet please.

Kazdy piatok poskytuje v TheHub (Smichov) konzultacie zdarma Tomas
Zverina. Jedina nevyhoda je ze to je rano 8:30-11:00 a takisto niesom si
isty, ci bude ochotny ist uplne od zaciatku. Ale za pokus by to mozno
stalo ...

[1] http://www.prague.the-hub.net/public/blog/2011/02/15/android-tomucha/

--
Best Regards / S pozdravom,