[Brmlab] Android

JoHnY johny at 2600.sk
Fri Mar 11 14:24:19 CET 2011

Caute,

potrebujem nejakeho Android developera, primarne na to ze potrebujem urobit jednu jednoduchu vec a sekundarne rad by som sa v tom naucil robit aj ja nejako ale vobec na to nemam nervy, po prve neznasam javu a po druhe ja najviac veci pochopim zo zdrojakov a na android som nikde nic normalne nenasiel, bud su vsade sample typu Hello World, co mi je nanic alebo zas strasne zlozite veci ktore ked vidim tak to radsej hned zavriem.
Keby ste o niekom vedeli tak mi dajte vediet please.

	bye, JoHnY.