[Brmlab] Otázka pro členy

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Mar 10 00:16:51 CET 2011

  Ahoj!

On Wed, Mar 09, 2011 at 11:42:49PM +0100, Tomáš Jeziorský wrote:
> Dověděl jsem se nedávno o projektu brmlab a když jsem si blíže
> přečetl, o čem to je, nesmírně mě to nadchlo. :)
> Užuž jsem se těšil, jak se přidám do tvořivé komunity lidí, jak tam
> budu zkoušet plno zajímavých věcí apod.. Jenže. :(
>
> A to je věc, která by mě zajímala - když se k vám přidá fyzik, tak
> se pravděpodobně vrhne na lasery, roboty, začne se hrabat v nějakém
> hardware nebo začne něco pájet.. Prostě se bude zabývat něčím třeba
> částečně z oboru, k čemu má bližší vztah.
> Stejně tak informatik se vyřádí v sítích, něco si naprogramuje a
> [...]

  Ja myslim, ze to neni vubec zadny problem! :-) Co budes chtit, casem
se od ostatnich naucis a co budou chtit ostatni, zase se priuci od tebe.
To je jeden z hlavnich smyslu brmlabu.

  Zajdi mezi nas (treba na meetup), porozhledni se okolo, jestli te neco
zaujme, myslim, ze vetsina projektu oceni i ruku, ktera neni vylozene
kvalifikovana - nebo jestli mas sam napady na veci, ktere bys chtel
zkouset, treba to zaujme i nekoho jineho - a nebo si do brmlabu muzes
chodit jen nasat atmosferu nebo si cist v koutku, kdyz se ti nebude
chtit zrovna nic vyrabet/vymyslet, i to spousta lidi dela. :-)

Computer science education cannot make an expert programmer any more
than studying brushes and pigment can make an expert painter. --esr