[Brmlab] Otázka pro členy

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Thu Mar 10 00:10:10 CET 2011

Myslim, ze se vubec nemusis bat prijit. Nejvhodnejsi na uvodni seznameni
byvaji meetupy primo v prostorach Brmlabu kazde utery od 19te hod.
Jednim ze smyslu brmlabu je taky davat dohromady lidi z odlisnych oboru
nad spolecnymi tematy v dusledku pak i nad projekty. Matfyzaky tu potkas
taky :)

rozhodne te radi uvidime
ruza