[Brmlab] Otázka pro členy

Tomáš Jeziorský Galileo.Galilei at seznam.cz
Wed Mar 9 23:42:49 CET 2011

Zdravím
Dověděl jsem se nedávno o projektu brmlab a když jsem si blíže
přečetl, o čem to je, nesmírně mě to nadchlo. :)
Užuž jsem se těšil, jak se přidám do tvořivé komunity lidí, jak tam
budu zkoušet plno zajímavých věcí apod.. Jenže. :(

A to je věc, která by mě zajímala - když se k vám přidá fyzik, tak
se pravděpodobně vrhne na lasery, roboty, začne se hrabat v nějakém
hardware nebo začne něco pájet.. Prostě se bude zabývat něčím třeba
částečně z oboru, k čemu má bližší vztah.
Stejně tak informatik se vyřádí v sítích, něco si naprogramuje a
nebo třeba zkusí hacknout firmware nějakého zařízení.. Podle jeho
chuti.
Tipoval bych, že obě skupiny jsou u vás v hojném zastoupení..

Ale co matematici? :)
Je mezi vámi třeba nějaký matematik? Nebo napadá vás, jestli tam
jsou i věci, ke kterým by takový člověk mohl mít blízko?
Když jsem totiž přemýšlel o tom, že bych se k vám přidal, tak mi
došlo, že vlastně nevím, jestli mám čím přispět - už jsem několik
let na matfyzu, ale mám dojem, že nic praktického (zajímavého,
užitečného) neumím.. :-/

Tak kdybyste k tomu někdo řekl svůj názor, byl bych rád..
Díky ;)
Tomáš