[Brmlab] mleko - nekdo, koupit, Holesovicka trznice (penize mame)

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Thu Mar 3 16:22:30 CET 2011

Zdravim ve spolek!
Dnes jsem slavne vyrazil koupit mleko na workshop co mame od sesti. Naprosto
jsem selhal, cilova skupina: plnotucne nepasterizovane ci pasterizovne mleko
neni v okoli Brmlabu k dostani, pouze ultra pasterizovane. Vim, ze automat na
cerstve plnotucne mleko je v Holesovicke trznici hned u vchodu. Mohl by nekdo
poridit dva litry? Zaplatim z bugetu. Cena je cca 24 Kc litr + 5 Kc lahev
(klidne kupte drazsi sklenenou, hodila by se).

Dejte prosim na mailing list vedet zda zakoupite, kdyby bylo mozno donest do 7
ci 7:30 pm tak super!

Dik,

Frantisek

PS Koupil bych sam, ale nestiham.