[Brmlab] kuchynske vybaveni - kdo je involved?

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Tue Mar 1 14:29:25 CET 2011

Mimochodem ja se zrovna stehuju a zbyla mi tu asi taska surovin ktery by
te mohly zajimat (typu kuskus, cocka, ryze, pohanka, atd) a tady v
podstate vsecky pytliky s korenim co jsem mel ve svem dosavadnim
bydlisti asi ted behem chvilky vezmu a dovezu do brmlabu.

Rovnou ale rikam ze jak jsem to do ty tasky daval tak jsem neco i
vyhazoval, protoze to uz bylo prosly a nevypadalo duveryhodne. Je mi
jedno co s tim udelas, klidne tu tasku celou vezmi z vyhod i s obsahem.
Mne se s tim do noveho bydliste stehovat nechce :)

ruza
606 339 276