[Brmlab] PandaBoard

Tomislav Arnaudov sargonout at gmail.com
Sun Aug 21 11:30:07 CEST 2011

presne tak ... vsetko co je dovezene a hodnota prevysuje 22EUR  vratane
postovneho ide na colnicu kde sa ale neplati clo
ale DPH ... za nejaky poplatok ( tusim 190 korun ) mozes ist na svoju postu
a poverit tym ukolom cesku postu ktora to vybavi v tvojom mene ...
take su moje skusenosti ... obcas si objednavam nieco z ciny
kedysi ta hranica bola 120E ... ale bohuzial posunuli to nizsie
obcas sa da so sellerom dohodnut aby to deklaroval ako gift v cene $1
ale potom je problem ked sa ten balik strati tak mu vratia akurat udavanu
hodnotu :-/

pozdrav
Sargon