[Brmlab] PandaBoard

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Aug 21 11:17:32 CEST 2011

  Ahoj!

On Sun, Aug 21, 2011 at 02:23:16AM +0200, David Klusacek wrote:
> Pokud mate nekdo zkusenosti s nakupem ze zahranici (mimo EU) tak budu vdecny
> za jakekoliv rady.
>
> Zde jsou oficialni distributori:
>
> http://svtronics.com/products/14-panda-board
>   zde se plati $174 + shipping ktery jsem zatim nezjistoval, a nejspis i nejake clo.

  Nevim, jak je to se clem, alespon z vetsiny rozumnych mist je
elektronika od cla osvobozena, ale pozor, budes platit 20% DPH
(jsi-li obycejny clo^W^Wplatce DPH), tak to zapocti do svych
kalkulaci.  A muze to znamenat jet na prazskou celni postu nekam
nad Smichov, vyplnovat papiry a stat fronty (ja zadnou nestal,
ale papirovani nejakou dobu trvalo).

UNIX is user friendly, it's just picky about who its friends are.