[Brmlab] PandaBoard

David Klusacek klusacek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sun Aug 21 02:23:16 CEST 2011

Ahoj,

planuju, ze si koupim PandaBoard (nebo mozna rovnou 2 abych pak nemusel cekat
az jeden znicim). Kdyby se chtel nekdo pridat tak reknete, treba by se dalo
usetrit na postovnem.

Ma stat $174, coz je 174*17.1=2975 kc, ovsem ceny u nasledujicich
distributoru jsou trochu vyssi, zvlaste kdyz jde o eura.

Pokud mate nekdo zkusenosti s nakupem ze zahranici (mimo EU) tak budu vdecny
za jakekoliv rady.

Zde jsou oficialni distributori:

http://svtronics.com/products/14-panda-board
  zde se plati $174 + shipping ktery jsem zatim nezjistoval, a nejspis i nejake clo.

http://cz.mouser.com/ProductDetail/PandaBoard/UEVM4430G-01-00-00/?qs=ySz5i1dyTooQYPawsE8fWA%3d%3d
  tihle ji prodavaji i za eura, jen to vyjde draz:
  155.93*24.48=3817 kc
  151.8*24.48=3716 kc   (5 kusu)

http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll?site=us&keywords=UEVM4430F-01-00-00-ND
  zde stoji $174

http://www.watterott.com/de/PandaBoard?x13405=n4vahroavlq7eu16ngibjvl2s6
 a zde 160.65*24.48=3933 kc

Nevite nekdo jak je to s clem? Vsichni ti distributori urcite z EU nebudou...

David

PS: Nebo mozna se rozhodnu pro BeagleBoard-xM, kterej je oproti puvodnimu
Beagle boardu vylepsenej (CPU 1GHz (single core), 512 MB RAM). Je na sklade,
je trochu levnejsi, prijde mi lepe dokumentovany a maji ho i zde:

http://cz.farnell.com/circuitco/beagle-xm/kit-dev-beagleboard-xm-omap35x/dp/1823269

a pak jeste tady:

http://beagleboard.org/buy
http://cz.mouser.com/ProductDetail/BeagleBoard-Org/BeagleBoard-xM/?qs=sGAEpiMZZMswbtOCZfjOjLKX7u2Ui8hq6Hlv0Mom5jk%3d

Na blbnuti (treba rizeni nejakeho robota) by melo jedno jadro beztak
stacit a ta RAMka snad taky. Ale nejsem jeste rozhodnut, panda ma navic wifi
a bluetooth.

Co vy na to? Najde se vic priznivcu pandy nebo beagla?