[Brmlab] brmhive a operacni zesilovace - need help

jinx at jinx.cz jinx at jinx.cz
Thu Sep 30 14:48:12 CEST 2010

Ja bych pouzil jen ten s OZ
prostuduj si to na wiki, podle me se jedna o hlavni vlastnosti:
  * nekonečně velký vstupní odpor
  * nulový výstupní odpor
  * nulové výstupní napětí
  * nekonečná vstupní impedance
  * nulová výstupní impedance
tyhle veci plati jen teoreticky, i kdyz v praxi jsou hodnoty dost vysoke
muzes je s jistym zjednodusenim povazovat za "nekonecne" velke nebo male.
zkus si nekde v knihovne pujcit tohle:
http://www.kopp.cz/www/cz/495-vyrobek-elektronika-i-ucebnice-3-vydani
maj to tam celkem srozumitelne vysvetlene.
V podstate se jedna o to ze OZ pocita to co ma na vstupu, takze zmeny
ktere chces zaregistrovat na vystupu cidla si muzes prizpusobit tak abys s
nima mohl pracovat dale. Vyhodou je to ze by dalsi zarizeni pripojene na OZ
nemelo ovlivnovat samotny obvod v ramci cidla, takze by se nemelo stat ze
to zacne merit blbosti kdyz pripojis neco co ma jinou impedanci treba.

http://www.gme.cz/_dokumentace/dokumenty/310/310-012/dsh.310-012.1.pdf