[Brmlab] brmhive a operacni zesilovace - need help

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Sep 30 13:03:14 CEST 2010

On Thu, Sep 30, 2010 at 12:30:29PM +0200, Ax wrote:
> V zapojení se zesilovačem vidím zásadní problém, potřebuješ +5 i -5 voltů.

To mi prave neni jasne. V datasheetu k MCP6001 se pise, ze V_CC > 1.8V,
V_SS = GND. To chapu tak, ze staci +1.8V a 0 (a pak se to efektivne
chova jako +-0.9V). Stejne tak datasheet k LM224 pise:

	Single supply: +3V to +30V
	Dual supplies: +-1.5V to +-15V

To chapu, ze to funguje podobne, tzn. muzu tomu dat 3.3V a zem.

Jsem mimo? Co je vubec operacni zesilovac jsem zjistil predevcirem a
stale v tom celkem plavu.