[Brmlab] Flash: Prohlidky Praha 7

Zdenek Styblik stybla at turnovfree.net
Thu Sep 30 13:03:55 CEST 2010

Cau,

On 09/29/2010 08:50 PM, Petr Baudis wrote:
>   Ahoj!

[...]
> [...]
> Prostor je ve fazi rozdelane rekonstrukce - na zemi je sem tam sut
> a nektere kousky jsou lehce rozkopane; na zachodech chybi misy atd.
> Asi to predchoziho najemce chvili pred dokoncenim prestalo bavit.
> Prostor je pomerne clenity, ale 1-2 mistnosti jsou relativne velke.
> Je tam spousta podivnych vykachlickovanych vyklenku a sprch a tak.
> Nejake prostory jsou jeste ve sklepe, kam vedou primo schody.
> Zasuvky jsou, znamky topeni jsem nezaznamenal, okna nic moc. Vchod
> je primo z ulice, predni cast vypada trochu jako restaurace. :)

[...]
>   Prostor Osadni by asi chtel jeste poradne maknout a zainvestovat,
> resp. neni jasne, co bude vsechno jeste potreba dodelat. Prostor V Haji
> je zase naprosto luxusni (kdyz se vyresi plisen) a nechce se mi verit,
> ze by to mesto skutecne pronajmulo za 5000kc/mesic.

mel bych jednu otazku, ktera je mozna vtirava, mozna to ani neni verejna
informace (note: nejsem clenem Brmlabu), ale- Mohl by mi, prosim, nekdo
nastinit zpusob financovani? Klidne query na IRC, osobne, zasifrovany
e-mail mimo list etc.

Zeptam se jinak - ma Brmlab nejaky okamzity kapital na jakekoliv
rekonstrukce? Nepredpokladam, ze je predstava "zainvestujeme az za rok",
protoze nedava moc velky smysl.

Pochopil jsem to tak, ze je chtene zacit "fungovat" ihned. Ale jakekoliv
rekonstrukce budou vyzadovat cas tj. ne vse lze zvladnout za jeden
vikend. Dalsi veci jsou jiz zminovane finance. At se investice budou
odecitat z najmu nebo <whatever>, stejne je potreba nakoupit material
hned; ci ne? Cenu praci nepocitam, protoze vetsina se toho da zvladnout,
ale! Berte v uvahu, ze to bude trvat v zavislosti na "skillu" a osobne
nemam prehled o tom, kdo je zrucny v jakem remesle tj. zednicina,
instalaterstvi etc.

Snad to na pointu staci (prisaham, mel jsem to pripravene lepe!).

Tohle je vec, ktera mi naprosto unikla resp. jeji reseni mi uniklo, byt
o tom vsichni mluvi jako o jasne veci. Vlastne nepotrebuji jinou
odpoved, nez: ano/ne mame poresene. Ptam se kvuli vam, nikoliv kvuli
sobe (fault finder) :)

-- stybla

--
Zdenek Styblik