[Brmlab] brmhive a operacni zesilovace - need help

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Sep 30 11:59:00 CEST 2010

  Ahoj!

  Potreboval bych poradit s projektem brmhive od nekoho elektrotechniky
znaleho:

  Mam force-sensitive resistor na mereni vahy (bez zateze ma 2M, plne
zatizeny kolem 10k) a potrebuji jej nejak zapojit na A/D prevodnik;
napajim ho 3.3V. Mam dve modelova zapojeni:

  http://www.tekscan.com/pdfs/DatasheetA201.pdf (jedna stranka)
  http://www.ladyada.net/images/sensors/fsrpulldownsch.gif

  Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit, v cem se v praxi ta zapojeni lisi?
K cemu je tam dobry ten operacni zesilovac, kdyz se zda, ze delic by
stacil?

  Kdybych nakonec pouzil operacni zesilovac, chapu dobre, ze na tech
3.3V mi bude misto MCP600x fungovat v pohode i (desetkrat levnejsi,
skladem nekonecno):

       http://www.gme.cz/_dokumentace/dokumenty/310/310-012/dsh.310-012.1.pdf

  (FSR budou ctyri, takze svab se ctyrmi OZ je idealni.)

  Diky za radu,