[Brmlab] Flash: Prohlidky Praha 7

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Sep 29 20:50:03 CEST 2010

  Ahoj!

On Wed, Sep 29, 2010 at 07:06:35PM +0200, b00lean wrote:
> Diky vsem co dorazili, byla to opravdu bleskova akce.
> Videa a fotky z prohlídky naleznete zde:
> http://brmlab.cz/members/place_praha7

  Par dojmu:

  * Osadni: Naproti Alzasoftu, drive protidrogove centrum. 120m^2.
Prostor je ve fazi rozdelane rekonstrukce - na zemi je sem tam sut
a nektere kousky jsou lehce rozkopane; na zachodech chybi misy atd.
Asi to predchoziho najemce chvili pred dokoncenim prestalo bavit.
Prostor je pomerne clenity, ale 1-2 mistnosti jsou relativne velke.
Je tam spousta podivnych vykachlickovanych vyklenku a sprch a tak.
Nejake prostory jsou jeste ve sklepe, kam vedou primo schody.
Zasuvky jsou, znamky topeni jsem nezaznamenal, okna nic moc. Vchod
je primo z ulice, predni cast vypada trochu jako restaurace. :)

  * V Haji: Kus od Mironetu. Cerstve zrekonstruovane (az na prominentne
plesnivy strop na zachode, imho to nekdo jednorazove vytopil, ale jiste
to nevime). Vsude hojnost zasuvek, topeni primotopy, nova plastova okna,
cerstve vymalovane, krasna koupelna a sprchovy kout, skvele vypadajici
svetla. Disposicne to jsou dve hodne velke mistnosti (jedna s vychodem
primo na ulici, druha s "vychodem" do parciku ve vnitrobloku), mezi nima
minikuchynka, koupelna, dlouhe chodby a jedna "chodbomistnost" (dlouha
nudle) bez oken (chido tam chce mit labak ;-).

  Prostor Osadni by asi chtel jeste poradne maknout a zainvestovat,
resp. neni jasne, co bude vsechno jeste potreba dodelat. Prostor V Haji
je zase naprosto luxusni (kdyz se vyresi plisen) a nechce se mi verit,
ze by to mesto skutecne pronajmulo za 5000kc/mesic.

  Presne podminky pronajmu atd. zjisti b00lean v pondeli na radnici.
Patri mu vsechen dik za organizaci!

  Z meho pohledu jsou oba prostory velice zajimave, a bude to tezke
rozhodovani. K prostoru v Osadni jsem skeptictejsi, imho mame-li
alternativu bez rekonstrukce a s rekonstrukci, nema smysl se do toho
uvazovat. Prostor V Haji je genialni (az na plisen), jen je otazka,
kolik protopime (vysoke stropy X dobra izolace) a prosvitime - ale
v tak luxusnim prostoru musi byt nejaky hacek. :-)

  Cena je v praxi podobna jako u Bubenske (kolem 5000kc/mesic, coz je
predpokladam bez sluzeb). U obou prostoru je pristup primo z ulice.
Na druhou stranu oba prostory maji tri nevyhody:

  * Naklady na vytapeni (v Bubenske je centralni).
  * Nad nami jsou byty, tzn. hlukova omezeni vseho druhu.
  * Z meho pohledu zasadni problem: Zarizeni pronajmu je nejiste a bude
trvat dlouho - aktualni casovy odhad je cca mesic, takze muzeme zase
cekat a pak zjistit, ze to nevyslo.

  Proto se stale priklanim spise k Bubenske. Jeste uvidim, jak dopadne
jednani b00leana v pondeli, bude-li to vypadat velice nadejne, V Haji by
stalo za hrich. U Osadni bych se spise zdrahal.