[Brmlab] Nakup Sparkfun veci

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Sep 28 02:12:32 CEST 2010

On Sat, Sep 04, 2010 at 09:42:58PM +0200, Petr Baudis wrote:
> 	http://www.ezk.cz/e-shop/select.php?oddil=3
>
>   Planuji koupit SADA01-R0207 (1000 pulwattovych rezistoru ruznych
> hodnot), SADA06-POL01 (diody, transistory, 555 a par obskurnosti) a
> SADA07-LED01 (ruzne LEDky). Ja z toho moc nespotrebuji a prijde mi
> prakticke to mit v brmlabu, takze bych to koupil pro obecne uziti.
> Tisicovka vsak jiz neni trivialni castka, takze nebude-li nikdo proti
> te myslence, nechal bych si to proplatit.

Vsechny tri sady uz mi dorazily (dik patri Metanovi, ktery je z EZK do
Prahy dovezl osobne), takze brmlab ma zakladni soucastky! (Skoda, ze
podobna jedna sada neni pro vsechny druhy kondenzatoru.)

Sady jsou zatim u mne, kdybyste chteli, muzu Vam neco donest na meetup,
ale vyznam to ma asi hlavne, az budeme mit hackerspace a bude to tam ve
dne v noci.  Zatim si dovolim sem tam neco ubrat na brmlabi projekty
rostouci v hackpointu Letnany.