[Brmlab] Zamek Osov / FabLab manager a misto pro Brmlab

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Sep 27 11:05:33 CEST 2010

  Ahoj!

On Mon, Sep 27, 2010 at 10:41:32AM +0200, Dalibor Tomko wrote:
> pro zamek Osov (map link nize) se pripravuje projekt, ktery by ho
> premenil na technologicke a medialni centrum pro vzdelavani, podnikani
> a rekreaci (jsou tu velke sympatie k flequ). Jednim z piliru ma byt i
> MIT FabLab.

  Velmi zajimave!

> Otazky a prilezitosti pro Brmlab(aky):
> 1) Bude potreba FabLab manager na full-time, ktery by se staral o
> kazdodenni provoz labu (vest kurzy digitalni vyroby aneb jak pouzivat
> 3D printer, laser cutter a dalsi vybaveni; zajisteni provozuschopnosti
> labu; spoluprace s ostatnimi FabLaby po svete; pripadne podpora
> navstevniku pri reseni konstrukcnich ci software otazek; vlastni
> projekty ve volnem case, ....apod.). Mel by nekdo zajem? Vite o nekom?

  Zni to skvele! Kdybych nebyl tak nesikovny a bylo to bliz Praze,
pro mne by to byl skoro dream job. :-) Mozna se nejaky zaujaty brmlabak
najde.

> [...]
> vybaveni pro sve projekty/vyjezdy (na bezne sidlo je to asi trochu z
> ruky). Podminky zatim nejsou specifikovany. Predpokladam vsak, ze
> pokud by Brmlab poskytl nejake vzdelavaci aktivity ostatnim
> navstevnikum, byl by vitanym hostem. Ma takovato lokalita pro Brmlab
> nejaky smysl?
>
> tady je mapa:
> http://maps.google.cz/maps?f=q&source=s_q&hl=cs&q=zamek&sll=49.845254,14.079484&sspn=0.003134,0.009098&brcurrent=5,0,0&ie=UTF8&split=1&rq=1&ev=zi&t=h&radius=0.24&hq=zamek&hnear=&ll=49.846693,14.081168&spn=0.003134,0.009098&z=17

  Ja bych rekl, ze do nejake formy spoluprace jiste radi pujdeme - je
to trochu z ruky, autem by to ale mela z Prahy byt pulhodinka cesty
a motoristu mezi nami mame radu, takze kdyz bude potreba neco
vyfabrikovat, ta moznost se bude urcite velice hodit.

  Drzim palce, at to vyjde,