[Brmlab] Novy mailing list

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Sep 26 12:05:35 CEST 2010

  Mili BRMaci a BRMky!

mailing list by mela chodit pouze dulezita oznameni o nadchazejicich
udalostech, vyznamne novinky v ramci projektu apod. Drobnejsi novinky,
administrativni zalezitosti, diskuze, atd. stale patri na brmlab at .
Zalozil jsem o tom take stranku na wiki, kde se muzete i prihlasovat,
odhlasovat a divat do archivu:

  Vsechny maily na announce at brmlab.cz byste meli zaroven posilat na
brmlab at brmlab.cz. (Prikladem budiz prave tento mail.) To take znamena,
ze pokud jste prihlaseni do brmlab at brmlab.cz, do announce at brmlab.cz
se prihlasovat _nemusite_ - jen byste nektere maily dostavali dvakrat!

  (Omlouvam se, puvodne jsem to nejak nedomyslel, tak jsem Vas vsechny
prihlasil a pozdeji zase hromadne odhlasil - doufam, ze Vas to moc
nezmatlo.)

  Harvie mne sice primel k tomu, abych announce@ konecne zalozil,
nedelam to ale zrovna kvuli nemu. Zda se mi, ze mame mezi sebou mnoho
lidi, ktere hackerspace zajima, nemaji ale (alespon prozatim) cas se
podilet na jeho kazdodennim chodu a casto to dopada tak, ze se boji
se vubec prihlasit, nebo se jim maily jen hromadi nekde stranou
a nectou je vubec - nedozvedi se tak ani o dulezitych vecech, a to je
prece skoda.

  Pokud se vsak nekdo chce podilet na kazdodennim chodu hackerspace,
announce@ mu rozhodne stacit nebude - na brmlab@ se diskutuje a
rozhoduje spoustu mene ci vice dulezitych veci, kdyz jej cist
nebudete, vezte, ze budeme rozhodovat bez Vas!

  Peknou destivou nedeli,