[Brmlab] Kamenicka - update

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Sep 20 15:24:03 CEST 2010

  Ahoj!

On Tue, Sep 14, 2010 at 06:57:58PM +0200, Petr Baudis wrote:
> On Tue, Sep 14, 2010 at 05:44:17PM +0200, Pavel Ruzicka wrote:
>   Mimochodem, planek prostoru je ted na
>
> 	http://pasky.or.cz/~pasky/kamenicka.jpg
>
>   Na to se ale musime sami domluvit, co vsechno vlastne chceme. Mohli
> bychom sepsat veci, ktere chceme?  Zkusim zacit:

  ...a taky jsem zrejme sam i skoncil. Anyone? Streda se blizi... :(
Samozrejme bez toho, aby nekdo ten prostor videl, se nejake presnejsi
odhady delaly tezko, ale to nejde ani rict, zda neco bude stat radove
5000 nebo 50000?

  Potrebujeme vedet alespon, kolik tam chceme radove proinvestovat za
jak dlouhou dobu, zda se, ze presnejsi rozpis veci neni esencialni. Ale
alespon na tehle castce se domluvit musime. Uz jsme uvazovali, ze realne
je pro nas proinvestovat cca 60000/rok. Jakou ale celkovou castku budeme
muset radove proinvestovat? 100tis? 200tis? 300tis?

  A do tretice - kdo chce na tu schuzku (Kamenicka, streda 16:00)
prijit? Pujdu jiste ja, pak swez kvuli ohodnoceni prostoru, myslim, ze
by bylo dobre, aby se tam sesla alespon cast rady (opravdu moc rad bych
tam mel dzoeho), ovsem pokud ma nekdo z ostatnich clenu velky zajem se
zucastnit, urcite se nebranime, jen se ozvete predem.