[Brmlab] brmlab stickers

Ax axtheb at gmail.com
Mon Sep 20 13:47:08 CEST 2010

2010/9/20 Radka Haneckova <chidori at emptytriangle.com>:

> hlavne je dobre citatelne aj pod 8b. "brmlab" v logu nieje pismo ale
> nieco co som stvorila, takze viac pismen ako tie ktore su v logu
> neexistuju.

No myslel sem tohle no. Škoda.

> Konektor v logu je robeny trochu inak ako tych 20 dodatocnych
> (konkretne, hrubky liniek a ich pomer je prisposobeny signetu brmlab,
> ostatne kontektory maju iny pomer hrubky liniek a su vsetky
> konzistentne). Dal by sa samozrejme spravit ako nalepka, ale
> upozornujem ze by nebol kompatibilny zo seriou tych ostatnych.

Což moc nevadí a na rozdíl od těch ostatních by měl přímej smysl, no.

> Mimochodom, rovnako ako sa da odrezat textova cast, da sa vystrihnut
> len ten logovy konektor.

Jo no ale pořád by myslím bylo lepší místo těch cinchů (který opravdu
moc jako konektory nevypadaj) tam nacpat ty naše.
Vznikl by tak jednoduchej způsob jak např. označovat i docela malý
erární věci a tak, protože by těch nálepek s konektorama bylo hodně ;)

Každopaádně to vypadá dobře.

Ax