[Brmlab] brmlab stickers

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Mon Sep 20 12:01:57 CEST 2010

2010/9/20 Ax <axtheb at gmail.com>:

> +1

> Zkoušela si jak to vypadá když se ty kontaktní informace napíšou
> stejným písmem jako je brmlab?

Ak myslis Gill Sans, ktorym je v logu napisane "hackerspace prague",
tak som to skusala uz ked som nam vyrabala letaky, ale Gill je na
tento ucel dost nevhodne kedze ma hodne siroke pismena a je strasne
hrube. Sadzat nim suvisly text je neprakticke, jednak sa pismenka pod
8b velkosti opticky zleju dohromady (vsimni si napr. layout g) a
jednak sa do riadku toho zmesti prilis malo. Preto som nam vybrala to
pismo ktorym su sadzane letaky, plagaty a teraz aj nalepky ako nas
"domovsky" font. Vola sa Glypha. Vyzera pekne v suvislom texte, a
hlavne je dobre citatelne aj pod 8b. "brmlab" v logu nieje pismo ale
nieco co som stvorila, takze viac pismen ako tie ktore su v logu
neexistuju.

> +1, akorát si zapomněla na řadu mini-DIN 7 konektorů (těch co máme v logu).

Konektor v logu je robeny trochu inak ako tych 20 dodatocnych
(konkretne, hrubky liniek a ich pomer je prisposobeny signetu brmlab,
ostatne kontektory maju iny pomer hrubky liniek a su vsetky
konzistentne). Dal by sa samozrejme spravit ako nalepka, ale
upozornujem ze by nebol kompatibilny zo seriou tych ostatnych.
Mimochodom, rovnako ako sa da odrezat textova cast, da sa vystrihnut
len ten logovy konektor.

> Střední a malý bych nechal bez kontaktních informací, bude to tak čistější imho.

Na tej A4ke je miesta dost, mozem spravit vacssinu bez informacii a
jedno-dve ponechat.

> Mně se to (až na drobnosti které sem napsal) zdá super.
>
> Ax

"It is not birth, marriage, or death, but gastrulation which is truly
the most important time in your life."    Lewis Wolpert