[Brmlab] brmlab stickers

Ax axtheb at gmail.com
Mon Sep 20 11:18:39 CEST 2010

2010/9/17 Radka Haneckova <chidori at emptytriangle.com>:
> Ahojte,
>
> dovolila som si chopit sa iniciativy ohladom nalepiek.
> Napadlo ma ze k nasmu dizajnu by sa najviac hodila tlac na priesvitnu
> foliu jednou farbou, tak som sa pokusila najst schodne riesenie.

+1

> Pracujem v tlaciarni, u nas sa na foliu netlaci ale nas obchodny
> zastupca vyhrabal vzorku z nejakej externej firmy, vyzera ze to celkom
> schopne. Ponukol sa ze im moze poslat podklady na cenovu kalkulaciu.
> Vytvorila som navrh na A4 arch, na ktorom je fakt hodne nalepiek
> (nepocitala som kolko) - logo v troch roznych velkostiach plus

Zkoušela si jak to vypadá když se ty kontaktní informace napíšou
stejným písmem jako je brmlab?

> jednotlive konektory (prislo mi to ako vtipny napad, daju sa nalepit
> na cokolvek a kedze su na priesvitnej folii budu vyzerat dost
> realisticky :)). Foliu narezu tak, aby sa dali jednotlive nalepky

+1, akorát si zapomněla na řadu mini-DIN 7 konektorů (těch co máme v logu).

> odlepit, a cela ta A4ka je rozvrhnuta tak, aby sa dala dodatocne podla
> potreby rozdelit na sedem blokov (jedno velke logo, tri stredne loga,
> sest malych, konektory). Cele je to v jednej farbe (malo by to tak byt
> o dost lacnejsie, je to ta nasa modra 2727 C).

Střední a malý bych nechal bez kontaktních informací, bude to tak čistější imho.

> Navrh poslem na kalkulaciu az v pondelok, kedze obchodny zastupca mi
> medzitym zdrhol domov. Verim ze by to nemalo byt prilis drahe a pride
> mi to o dost zaujmavejsie ako obycajne nalepky ktore by boli vsetky
> rovnake. Tak sa vyjadrite. Naklad sa bude riesit asi az ked budem
> vediet cenu, ale na tu kalkulaciu by som potrebovala aspon odhad.

Mně se to (až na drobnosti které sem napsal) zdá super.

Ax