[Brmlab] brmlab stickers

Cestmir Houska czestmyr at gmail.com
Mon Sep 20 09:27:21 CEST 2010

>   No je to dobra otazka, ja k tomu jsem taky trochu skepticky, chido
> rikala, ze by se to lidem mohlo libit k pouziti jednoduse jako dekoracni
> prvek. Pokud si to nikdo nikam lepit nechce, asi vazne nema cenu to
> tisknout (nebo vytisknout nekde zvlast na jeden list).

Mne se ty konektory treba libi. Presne jak rika Chido - je to peknej
grafickej prvek. Jednoduchy symboly maji neco do sebe. Navic me napada
zajimavej namet na "kampan" - nejprve lepit vsude mozne jenom ty samotny
konektory. Lidi na to budou koukat, zaujme je to grafickou jednoduchosti a
udernosti, a tak budou premejslet, co to tak muze znamenat. Takhle je
nechame chvilku vydusit a pak zacneme lepit konektory i s napisem "Brmlab".
Uspech zarucen.

Cestmir